Toppen dag, lite träning på det här bara! Lov imorgon också!!

Hejsan svejsan! Måste bara börja med att säga att det har varit en otroligt bra dag idag. 
Allt har gått så sjukt bra, jag kunde hela provet och teatern gick strålande! Vi fick super mycket beröm och ungarna var hur söta som helst. Förskolelärarna var också jätte glada att dem hade fått komma och att vi hade ställt upp på att göra teatern en sista gång till för dem.
 
Sen så blev jag också erbjuden att stå på Gymnasie mässan i år för att representera våra program. Så himla roligt att jag blev tillfrågad av lärarna! Jag sa självklart ja! Så om någon av er som läser min blogg ska söka gymnasiet i år så tycker jag att ni ska komma dit, 23/11 det är en fredag eftermiddag, alltså om ca en månad. 
 
Måste bara tillägga att lite lov på det här också är ju det bästa som finns.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0