Fredags träning om 2h!

Hej finisar! Kom hem för ett tag sen men orkade inte uppdatera direkt. Mina fredags planer är att ta mig ner till gymmet för att kötta lite Zumba, kan behövas eftersom att det är helg nu. Sen så känns det bra att få ihop träningen till 3 gånger denna vecka eftersom jag var sjuk hela förra. Nästa vecka blir det ännu mera träning eftersom jag antagligen kommer vara helt frisk då. Jag ska försöka köra 4 - 5 gånger i veckan istället för 2 - 3 som det har blivit på sista tiden. Innan sommaren körde jag upp till 6 gånger i veckan men på senaste har jag blivit lite lat. Jag hoppas att jag kommer igång på riktigt igen snart! Måste bara orka med allt i min vanliga vardag först.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0