Jag visste att detta skulle hända.

Jag blir så sjukt arg och irriterad när jag ser det här! Nu har Sverige Demokraterna ännu en gång visat vilka sanna svin dem är. Det är inte direkt första gången någon högt stående i SD attackerat folk med rasistiska åsikter. Jag tycker det är fruktansvärt att Svenska folket röstat in dessa människor i riksdagen. Ni som har röstat på dem kommer få ångra er djupt i framtiden, det är min teori för dessa människor vill göra så mycket mer än att bara minska invandringen i Sverige och det kommer visa sig. I grund och botten har dem nu bevisat ( ännu en gång ) att deras parti består av trångsynta, äckliga rasister. SD, ni kommer inte få min röst 2014, inte för att ni någonsin hade den, men ni kommer aldrig få den heller. Jag vet bättre än så, godnatt!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0