@Gymmet.

Eller jag var i alla fall där nyss. Jag har redan träningsvärk men det är nice, jag vet att jag kommer älska resultatet till sommaren sedan ( förhoppningsvis ), gäller bara att äta rätt och träna rätt. Men allt blir bättre och bättre faktiskt. Jag har minskat rejält med sockret på vardagarna i alla fall. Förut köpte jag en bulle i cafeterian ibland när vi slutar sent som mellanmål, men nu har jag slutat med det med. Inte för att det är så farligt men ändå, det är betydligt bättre att äta en frukt! 
Mål, snyggt! 

Kommentarer
Postat av: william

härligt att gymma:DDD ska göra det imorn:)

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch's Apprentice" bilder som jag har tagit:)

2012-11-29 @ 10:13:00
URL: http://canonguy.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0