Ed Westwick.

Mina grannar kollar på skräckfilm så högt så det hörs i hela mitt rum, lite obehagligt ja. Så jag har precis tittat klart på det sista avsnittet någonsin av One tree hill, (Gråter som ett barn varje gång jag ser det), För att komma på andra tankar än jigsaw och slender. Men kan fortfarande inte fatta att det är slut liksom, Världens bästa serie någonsin. Varför? Jag ska kolla om dem tills jag kan allt utantill! 
 
Men innan jag kollar om Oth för andra gången så ska jag se klart alla gossip gril avsnitt som finns. Och nu börjar jag på riktigt bli jätte rädd för nu är det jätttteee läskig musik från deras lilla skräckfilm så jag tar det som ett tecken på att jag ska kolla på gossip girl tills de slutar låta läskigt. Godnatt, om vi ses imorgon vet jag ej, slender man kanske hinner döda mig.... 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0