Downtown, I like it when you kiss me downtown.

Hejsan! Rubriken har inte med inlägget att göra överhuvetaget, det är bara ett stycke från Icona pops låt som heter Downtown, så grymt bra!
Idag har jag såklart varit i skolan, det har gått bra och dom analoga bilderna blev också bra, bättre än förra gången, i alla fall på negativen. Efter skolan så åkte jag och tränade, skönt som vanligt.
Imorgon blir det gym och på torsdag & fredag zumba igen. Jag har också, från och med imorgon börjat äta kost tillskott, det ska tydligen bränna mera fett och kalorier, alltid kul att testa tycker jag. Sen får alla andra säga vad dem vill om det. 
Sen har vi också fått upp lite julpynt här hemma, myys! Nu ska jag sova hörs imorgon! 
 

Kommentarer
Postat av: Anton

sv: tack så myycket! :)

2012-11-28 @ 21:04:11
URL: http://antonsfoto.webblogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0