Dagen + svar på frågor många ställt.

Hejsan! Har precis kommit hem från skolan och träningen. Slutar ju 17.30 så jag hann knappt vara hemma i 20min innan jag skulle iväg igen. Men nu är jag hemma igen! Imorgon blir det en kort skoldag och sedan eventuellt gymmet!
Jag ska svara på en liten fråga jag fått rätt många av:
Vart kan man se Victoria's secret fashion show om man missat den? 
Jag har själv missat den i år och endast tittat på bilder från showen. Jag har letat som en galning på internet men den finns inte uppe någonstans just nu. Dock tror jag den kommer dyka upp snart på youtube eller någon annanstans. Jag lägger upp showen på min blogg när jag väl hittar den så, keep in touch!
 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0