Lång helg!

Äntilgen lång helg! Jag startade min med att köra ett pass zumba på gymmet. Det gick väl som vanligt bra, trotts att jag inte är den bästa på att lyckas skaka hela kroppen samtidigt eller sätta alla steg korekt, det viktigaste är ändå att man tar i och anstränger sig. Nej, fan nu ska jag stoppa mig själv från att snacka träning, haha. Jag kanske borde göra en kategori som heter träning & hälsa? Det ska jag nog göra tror jag! Så kan ni kolla alla inlägg om vilka tränings typer och grupp pass jag rekomenderar till er.
¤
Tillbaka till lång helgs planerna. Imorgon ska jag bara sova, kanske kolla på någon film och vara ute om det är fint väder, mys och slapp dag helt enkelt. Gymmet är ju stängt så det blir ingen träning där i alla fall, eventuellt hemma dock kanske jag tar en tränings fridag. Jag har ju trotts allt tränat 3 gånger denna vecka, tro mig det tar på kroppen. Åh kom just på mig själv, sorry det är en vana nu mera, haha.
¤
På fredag är jag också ledig, woohoo! Då blir det eventuellt parteeey för min del. Kanske ett pass Zumba om jag har tid med det. Vi får se hur det blir med saker och ting, planer kan ju ändras eller hur?
¤
Lördag & Söndag är oplanerade förutom att jag ska träna på söndag. Lördagen tar jag som den kommer!

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu är jag på banan igen, hoppas jag. Tog en liten bloggpaus ett tag men nu känner jag mig mer sugen på att blogga än någonsin. Nu kan du/ni se fram i mot en sprängd fylld blogg med bilder och annat skoj! :D



så häng med vet'ja

2012-05-17 @ 16:36:15
URL: http://semlanofc.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0