Imorgon börjar sommaren på riktigt, 1 juni.

Imorgon är det äntligen juni, synd att det ska regna och vara 12°. Jag hade i alla fall hoppats på 20° och sol! Men men, det blir sällan som man önskar. Idag har jag varit i skolan till 11.30 och resten av dagen på stads orgentering med skolan, skit kul i detta väder och på en eftermiddag EFTER vi varit i skolan... Dock gick det väldigt bra! Jag var med en tjej som heter Malin och hon är grym på att läsa kartor och att hitta rätt, medans jag, som har noll lokalsinne och som varken kan läsa kartor eller orgentera, haha. Stackarn, jag var nog mera en börda en till hjälp. Mitt i alla denna skit så såg vi både big brother Lars och Big brother Hanna R. Det var hur kul som helst hur vi reagerade, kunde inte sluta skratta åt oss när vi "förföljde" Lars haha, Crazy day! Vi vart klara med orgenteringen vid 15.00, as trött och ont över allt. Skulle nog gissa på att vi gått några kilometer idag!


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0