Dagens pass och tips till alla som är latmaskar som jag!

Dagens pass var zumba! Det är verkligen sjukt kul att dansa Zumba, jag rekomenderar verkligen det till alla som vill börja träna men tycker det är så sjukt tråkigt och som hatar att träna i vanliga fall. Jag vet hur svårt det är att börja träna, hur segt och hur lång tid det tar att ta steget.
.
Jag tycker det är urtråkigt att gå ut att springa, cykla, styrketräning, ja och allt annat som är jobbigt och tråkigt.
Men tyvärr så måste alla människor träna för att må bra och hålla sig i form, men som tur är finns det ju väldigt många olika sorters träning och det kan faktiskt vara väldigt kul att träna. Jag tror att alla människor kan hitta något eller några träningspass som just dem tycker är kul. När man väl kommer igång med träningen så blir man mera öppen och sugen på att testa andra pass och prova olika saker.
.
I början är det jobbigt och lite pinsamt eftersom man gör bort sig totalt och inte kan någonting. Sen kände, i alla fall jag, mig sjukt otränad! Jag var till och med tvungen att vila mitt i passet eftersom jag kände att jag skulle spy om jag fortsatte. Men allt det där går över. Man lär sig passen ju mer man går på dom och tillslut så sitter alla grundstegen och då är det inte så svårt längre! Så mitt tips till alla latmaskar är att gå till ett gym nära och prova ett pass.
.
Jag tycker om bodystep, zumba, sh'bam och ska prova bodybalance och bodypump. Dessa 5 pass rekomenderar jag verkligen er att testa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bodybalance är as skönt! Gick på det förut :D <3

2012-05-06 @ 22:06:11
URL: http://Ammanda.devote.se
Postat av: Amanda

Svar: Tack vännen! Det ska du absolut göra :D Det är riktigt avslappnande, helt underbart. Du kommer nog gilla det :D <3

2012-05-07 @ 17:19:10
URL: http://ammanda.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0