Om man ska ha tidslinjen så får man väl ha de med lite stil....

Det var lite konstigt att få tidslinjen utan att själv ha valt den... Dem har ju sagt nu i tre månader att alla ska få tidslinjen, och på olika datum. Senast var det den 12/3, då fick jag den automatiskt, ingen annan fick det så det var lite konstigt... Nu har dem sagt 20/3. Jag var skit arg när jag sett att jag fått den och ingen annan, men nu har jag vant mig lite mera. Sen tycker jag om min omslagsbild också, den har jag tagit själv och jag tycker den passar till sommaren. Många av mina vänner har typ massa halv skeva citat bilder som är för små så det blir suddigt och de tycker jag är väldigt fult. Vet inte ens varför jag sitter och skirver om tidslinjen, brist på liv haha.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0