Haha gamla arkivet.

Shit vad man förändras på 4år. Helt otroligt! Har kollat igenom lite gamla bilder på mig och mina kompisar och på massa gamla designer jag har gjort, haha herregud.... 
Jag i början av 2009 tror jag haha!
Fina Tess i 7an, haha lääänge sedan!
Haha lilla fjortis Emma!
Jag på Nadines studs matta!
Lilla syster 8år haha.
Egowoman haha.
Fina nadine 12år, vi var så sjukt galna på den tiden!
Haha Lasse Berghagen på tåget mot göteborgs cupen med f.d innebandy laget!

Lollo och jag på väg till Göteborgscupen!

Hahaha Emma och Malin sommaren 2009!

haha Emma! 

Fin!

Camila, med sin f.d bästavän, nu fotar hon med en Nikon D300s!

Tess och jag i 8an när vi gjorde Världens godaste pizza.
Haha Tyra myra och Emmely!

Jag julafton 2009!

haha.......

Haha hemskt...

Camila och Ben & Jerryn!

Första bilderna med min gamla kamera.



Haha ja, det finns så mycket gamla bilder, här är bara ett fåtal!

Kommentarer
Postat av: Nadine <3

fyyyy va liten jag var! men gud va du va söt då!

Svar: Haha du e så jäkla söt alltså! Jag kommer ihåg när vi tog de där fotona :)
Hilda

2012-06-18 @ 10:11:15



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0