Kort om helgen!

Tänkte bara berätta lite om vad jag gjort i helgen och varför jag uppdaterat så dåligt. I Fredags fyllde som sagt min lilla syster år så vi firade henne på dagen med våra gäster och grannarna som bor närmast. På kvällen skulle jag, min syster och hennes kompis vidare till sjökrogen för att gå på informations-middag med Muskös idrottsförening eftersom vi skulle hjälpa till på Muskö loppet. Vi hjälpte till med att sälja lotter, bära vinster till lottdragningen, dela ut priser vid målet. Ett pris som alla som springer får som ett bevis på att dem sprungit Muskö loppet helt enkelt. Och sedan ta hand om knatte loppet som är på 500m och dela ut glass till alla knattar när dem sprungit i mål. Det tog hela dagen och trotts lite dålig info och en otrevlig tant, så gick det okej. Så man kan säga att jag gjorde 7h volontär arbete i lördags! 
 
På kvällen så var det såklart muskölopps festen så dit gick jag med min vän Camila. Det sög verkligen, det fanns inget att göra och han som sjöng var sådär. Så vi gick hem till henne istället.
Igår så var det bara att ta de lugnt halva dagen för att sedan åka och köra Zumba klockan 15.30. Och efter det tog jag det bara lugnt igen, haha. 
 
Och idag så åkte våra gäster hem till Norrland igen så nu är det tomt, lite tråkigt faktiskt. Ikväll blir det fotboll med ungarna på Muskö, det var ett tag sedan jag var med på deras matcher, men idag har jag lovat! 
 Såhär ser jag ut idag, instagram bild. HildaMattisson@instagram! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0