Handboll.

Hali halo! Sitter i soffan och tittar på handboll, ska strax duscha och sedan gå och lägga mig. Är sjukt trött just nu, men som tur är kommer jag nog sova ganska gott inatt. Känns som att jag inte har koll på något nuförtiden, senast igår hade jag inte den blekaste aning om var det var för dag och var tvungen att fråga en kompis. Jag kanske börjar få väldigt tidig alzheimers, haha nej men skämt åsido, imorgon ska jag upp 06.10 och då är det Onsdag. Lite koll har jag i alla fall. Ett snäpp närmare helgen, snart fredag, det är vad jag tänker varje dag. Så mycket mer har jag väl inte att skriva, för nu ska jag ändå hoppa in i duschen med mitt smutsiga och väldigt ruffsiga hår. Sov gott med er!
.
Åhh ps: kom just på att jag har namnsdag imorgon haha, då fyller väl min blogg 5år eller nått, kanske 4år(?) Minnet på topp som sagt...

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0