ingen utgång för mig inte, men GOTT NYTT ÅR!

Nope som rubriken säger, så orkade jag faktiskt inte palla mig iväg någonstans idag, jag tycker att nyår är lite överskattat när det gäller party delen faktiskt, dock så är det ju kul att spendera nyår med sin familj eller vänner. Sen tycker jag också alkoholen överdrivs en aning, alla ska vara så jääävla packade, och sedna får man höra om hur fulla alla var i 4 veckor. Det är nästan så att folk tävlar i vem som var fullast när klockan slog 00.00. Sen tycker jag väl sådär om fulla människor, jag tycker det är en aning obehagligt, ialla fall när det gäller vuxna människor. Folk i min ålder är oftast ganska roliga, haha.
 
Men jag åkte faktiskt inte i grund och botten för att jag inte orkade utan för att jag skulle hem till pappa och öppna lite julklappar och sånt eftersom vi var i Kiruna på julafton. Just nu har jag helt ärligt ganska tråkigt... Sitter och tittar på familjen Kardashians galna upptåg. Sen blir det väl ut för att försöka fota lite fyrverkerier.
 
Men såklart, Gott nytt år finisar! 2013 kommer säkert bli ett super år, jorden gick ju trotts allt inte under så det kan väl knappast bli värre eller hur?

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0