All respekt, kärlek, styrka från mig till er USA!

"Idag har USA haft en av deras största skottlossningar någonsin 27 personer är döda och 18 av dem barn. Och vi klagar på kalle anka, just idag känns det så ilandsproblem som det kan bli, så sjukt ytligt. Jag skänker alla mina tankar till er som förlorat era syskon, barn, barnbarn mm idag, stay strong." Min status på facebook just nu.
Jag är i tårar, detta får inte hända. Små barn, barn som hade hela sin framtid framför sig hela sina liv framför sig. Tänk er själva, tänk om det var erat syskon eller erat barn. Tänk er att skolan ringer och säger att det varit en skottlossning på skolan och om ditt barn är vid liv eller inte vet dem inte ännu. Att vänta på ett sådant besked, beskedet om ens barn är vid liv eller inte måste vara den värsta väntan någonsin, den där känslan när man kanske aldrig mer få krama om sitt barn och säga jag älskar dig en sista gång. Den känslan ingen förälder ska behöva uppleva.
 
Om det är det största problem vi har i Sverige är att klipp från Kalle anka klippts bort, så kan vi knappast klaga. Visst, jag kan tycka det är jätte tråkigt att det kommer klippas bort delar från kalle anka, men det är inget emot det USA upplevt idag. Som sagt mina tankar och all min kärlek till er som förlorat någon idag! Ingen familj ska behöva uppleva detta, ingen människa ska behöva uppleva de offatbara som ni fått göra idag!♥
 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0