Slapp Lördag, youtube tips!

God kväll! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har inte orkat helt enkelt. Sen har jag ju haft annat för mig också. Jag har varit med Camila fast vi har inte gjort så mycket, slappat och gått en promenad. Efter det så låg vi mest i soffan och tittade på några jätte roliga klipp på en kille från norrland. Hittade hans klipp via kissies blogg otroligt nog. Läser nämligen inte hennes blogg så jätte ofta längre, jag tycker att hon blivit lite tråkig ärligt talat. Men av en händelse gick jag inte på hennes blogg i alla fall. Killen heter tydligen William spetz och kallar sig lillabloggen. Hans klipp är otroligt roliga och mycket av de han tar upp är så jäkla sant! Ni måste titta om ni inte sett, det är värt att lägga tid på!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0