Inställd friluftsdag.

Fy fan vad onödigt det var att gå upp imorse. Jag borde legat kvar i sängen. Vi har egentligen just nu friluftsdag, men det regnade så det blev inställt. Och dum som jag var gick jag ändå upp och åkte till rudan ändå. Och när jag väl kom dit så tog lärarna beslut om att det var inställt och det tar 1.5 timme för mig att ta mig till skolan. Plus att min buss ända hem gick inte för en 12.20, i alla fall som jag skulle hinna med. Det gick en 10.00 också men klockan var 09.30 så jag skulle inte hunnit.
Som tur var kunde jag vara hos en kompis till 11.30, hon bor i Vh så jag fick åka därifrån och matcha min 12.20 buss perfa!
Men ändå jävligt irriterande att lärarna inte tänkte på att jag bor på en liten Ö där bussarna inte går varje kvart... Dom borde tagit ett bättre beslut och medelat via vklass som skickar ut sms till alla inblandade. "Det är därför det finns" sa lärarna, som inte ens anväder det själva... Bra jobbat!

P.s styckeindelningen är efterbliven jag veeet!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0