Ensam mamma söker.

Om min mamma skulle vara med i det programet skulle jag säga upp kontakte kn med henne. Anledningen till varför jag skulle göra det är:
- För det första, jag skulle inte vilja se henne gå på date med massa skumma killar jag inte känner i tv.
-För det andra, killarna kan utnyttja tillfället för att få vara med i tv, alltså utnyttja henne.
-För det tredje, jag tycker det är slampigt och äckligt att som MAMMA eller VUXEN KVINNA, att kyssa eller hångla med alla killarna i tv. Och det är ju inte bara en kille heller, det är det som är det värsta.

Varför vill man vara med i ett sånt program? Jag skulle aldrig vilja se min mamma hålla på med massa med olika killar. Varför vill ungarna till mamman se henne hålla på med 10 killar samtidigt?
Nej fy, det är bara ett B-program för desperata människor.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0