Carolina Gynnings konst.



Ge mig! Dom här tavlorna skulle jag döda för att ha i min lägenhet när jag flyttar hemifrån! Dock tror jag det dröja ca 2 - 4 år innan det verkligen händer. Man vet ju aldrig exakt vad som händer efter gymnasiet, jag menar man kan ju inte planera framtiden. Jag vet inte vad jag kommer ha för jobb eller hur fort jag kommer fort jag kommer få en lägenhet.
Men om jag skulle få dom här skulle jag spara dom och ha en av dom i mitt vardagsrum och en i mitt sovrum. Jag skulle ha dom så väl bevarade!

Men tyvärr tror jag aldrig att jag kommer få dom här men jag skulle ta emot dem med öppna armar och ett stort leende, om nån vill köpa dom till mig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ingen fara :)

2011-09-04 @ 11:24:41
URL: http://gamhov.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0