Day 08 - Ett ögonblick + Day 09 - Min tro.

Det här är en av de få som jag inte alls fattar på min 30 dagars lista. Ett ögonblick, vad ska de vara liksom? Jag födes klar, eller? Jag tror jag hoppar direkt till 9an istället.
Den här är också lite svår. Klart jag fattar frågan, men en som inte fattade den skulle ju kunna bli helt förvirrad. Jag skulle väl inte kalla mig själv troende, men jag skulle inte heller vilja säga att jag inte tror på något alls. För något finns det. Kanske inte en liten naken gubbe på ett moln, men vi består till mesta dels av energier vill jag tro. Vi blir ju påverkade av allt runt om kring oss och av alla enerigerna.
Sen tror jag på vetenskapen också, på the big bang och sånt. Utvecklingen, livets utveckling, jordens utveckling hela universum! Det är exakt vad jag står för.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0