Day 05 - Vad är kärlek?

Jag tror jag har skivit ett liknande inlägg någon gång förut men de orkar jag helt enkelt inte leta upp. Kärlek är ganska svårt att definera, det är ju så olika. Men jag ska fatta mig kort. Kärlek är något man inte kan tvinga fram.
.
De är något som växer sig strakt under en tid. Såklart kan lågan slockna, men jag tror inte riktigt att kärleken för någon kan försvinna helt . Tillexempel ett 3 år långt förhållande, det är inte något man glömmer eller kastar bort. Det finns också olika sorters kärlek, till vänner, familj och pjokvän/flickvän. Jag kallar inte heller 2 veckor sen är det slut för kärlek. Inte en månad heller.
.
Jag tror att det måste gå ett tag, som sagt alltid olika. Man kan ju ha känt en person ett helt liv eller i flera år innan man verkligen blir tillsammans. Då tror jag att det kan gå fort. Men det är ju alltid på gått och ont. Det kan ju verkligen förstöra hela ens vänskap eftersom man kan märka att man är för olika.
.
Som sagt svårt. Men den absolut viktigaste kärleken är familj och vänner. Ta aldirg en pojkvän före familj och vänner!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0