Veckans Blogg!

Veckans Blogg blir...Tyra Sjöstedt! Många tycker att Tyra "fuskat" sig i blogg världen genom att få länkningar av bla. Kenza och Blondinbella. Detta kanske stämde från början men inte nu längre, enligt mig. För om det nu bara var därför så skulle väl inte läsarna stannat när hon inte får så många länkar längre?

Nej, min teori är att hon har en grym blogg! Jag tycker väl kanske inte hennes blogg sticker ut så jätte mycket i längden när det gäller mode och shopping, men när det kommer till att variera mellan mode inlägg och bra skrivna personliga texter vinner hon alla priser! Att kunna balansera bloggen på det sättet gör inte många bloggerskor.

Det är underhållande och bra också. Personligen tycker jag att Tyra verkar vara en väldigt rolig människa i alla fall det man har sett av henne i tillexempel Bella & Tyra Show och Kenza & Tyra Show.

Det är min motivering till att Tyra Sjöstedt ska bli Veckans Blogg!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0