Undrar ni varför jag inte bloggat?

Nationella prov, Veronica Maggio konser, kvälls skola. Jag kan väl starta med Veronica Maggio konserten. Det var så bra! Hon är grym som fan live. Jag var där med mamma så det var väldigt kul faktiskt. En nackdel var att jag kom hem vid 12 ungefär så jag var ganska trött klockan 06.00 på morgonen.

Och vet ni som var ännu värre? Jag hade skola från 08.00 - 20.00 idag. Eller ja vi hade ett mellanrum så vi skulle hinna hem och äta i mellan på 3 timmar, men mina bussar går så dåligt så att jag skulle bara kunnat stanna hemma en halv timme tills jag var tvungen att åka tillbaka så jag åkte med Nathalie till stallet och åt sedan i skolan.
Jag kan ju medge att jag var jätte trött klockan 18.00. Plus att jag åkt på influensa så det var jätte jobbigt att vara trött, mosig och snurvlig.

Min lärare såg det på mig och frågade hur jag mådde och jag svarade " Jag la mig klockan 01.30, vaknade klockan 06.00 och är sjuk", hon sa typ " Jaha, jobbigt, sjuk och allt ", sen gick hon. Klockan sex hade vi 2 lektioner kvar fatta hur jag kände mig sista lektionen då man skulle leta fakta och jobba i grupp på so:n, herregud.

Jag har ledigt imorgon så det ska bli sååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!! :D

Fråga gärna något i min frågestund! :D

2011-05-13 @ 16:02:32
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0