Skolan tar död på mig.

Skolan tar död på mig, jag har ingen fritid längre. Jag hinner inte göra något annat en att plugga! Det känns som att jag stressar så mycket med att hinna klart med läxorna att jag inte uppfattar vad det handlar om och lyckas med skit resultat. Ibland satsar man som fan och får ändå bara ett VG fast jag hoppats på MVG.

Eller så hinner man inte med allt och total misslyckas med ett prov eller läxförhör. Jag går också och lägger mig alldeles försent för att orka hela skoldagen. Det känns verkligen som skolan just nu förstör mitt liv. Ja, det kommer löna sig men just nu vill jag bara gråta. Om jag misslyckas på NO provet kommer jag antagligen sänka mitt VG och då kommer jag grina.

Det är jobbigt just nu jag kommer inte orkar blogga så mycket och inte blogg designa alls.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0