Northug vilken idiot!

Petter Northug vilket jävla skämt! Han gör Norge till ett skämt, att håna Sverige och alla andra länder på det sättet han gjorde är inte alls okej! Norge får mig att rysa, Northug jag ryser inte bara när jag hör namnet, det får mig att vilja spy! Vilken osportslig människa, vilket skämt!

Hellner tyckte inte alls det var kul när Northug stannade framför målinjen för att "vänta" in dom andra åkarna för att han var så överlägsen.Jag menar hur kul är det när man ligger 2a och ser att den som är 1a stannar för att vänta in en, hur dålig känner man sig inte då? Förstå hur det kändes för Hellner.

Dom Svenska killarna var i alla fall mogna nog för att svara "sån är Northug", och skratta lite i interljuven fast man såg hur illa dom tog vid när det hände.
Jag ser hela händelsen som väldigt osportslig så gör man bara inte helt enkelt! Hoppas Norge skäms för det han gjorde!

*SPYR*


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0