Läsare från ingenstans ( Positivt ).

Jag vet fortfarande inte varför det trillar in en massa läsare helt plötsligt! Det är så kul, synd bara att ni inte kommenterar så mycket. Kanske skriver jag saker som folk gillar att läsa eller så är det bara just nu folk vill läsa det jag skriver.
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt just nu när jag har läsare så att ni stannar och fortsätter läsa.

Och imorgon kommer jag kanske skriva om en överaskning, aha vad kan det vara? Ni får se om jag inte bangar. Jag tror inte att jag kommer banga fast jag är så nervös. Hmmm vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: åh, va sött ^^ pallade inte köpa några uggle örhängen, det skulle för mycket ugglor få :P

2011-03-11 @ 23:36:32
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0