Förlåt, men jag stör mig verkligen på en person i blogg världen!

Gissa vem? Michas eller vad fan hon heter, jag vet inte vad det är riktigt men jag stör mig på ALLT hon gör! Jag tror att det är för att hon för det första skaffar en unge som 14åring och får det att låta som att alla ska skaffa barn så tidigt. Sen så ska hon förlova sig med sin kille som 15år och sedan dumpar han henne 3 dagar innan och sedan blir dom tillsammans för hon pratar "ut" med honom, fast han sagt att han inte älskar henne längre och sen skyller hon på att han kan säga sånt han inte menar.

Att efter det fortsätta med förloningen, efter han sagt att han inte älskar henne längre, är kanske inte en toppen ide och det slutade ju inte så bra heller. Hon gjorde slut med honom för att hon märkte att han inte älskade henne och inte vill vara med henne.

Jag förstår inte hela förlovnings grejen alls, varför i helvete förlova sig som 15åring?! Jag skulle aldrig göra det trots att jag hade en unge med killen. Visst vill man att det ska funka men när man börjar fundera på att förlova sig tror jag att man känner att det håller på att ta slut, att det inte finns någon kemi kvar.

Nu till det värsta, hon har börja umgås med massa bloggare och nu PAOW! Min favo bloggerska! Jag är så irriterad på det hon får inte börja umgås med Paow, då måste jag se henne i Paows blogg varje gång jag går in på den :(, ja, jag stör mig bara på att se henne! Usch, jag tycker synd om mig själv.

P.s hon har dålig klädsmak och kan inte matcha plag tillsammans.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0