Veckans Blogg!


Denna veckan skänker jag äran till Sofi Fahrman, som de flesta säkert redan vet så är hon moderedaktör på Aftonbladet och driver också Sveriges största Mode tidning, vid namn Sofis Mode. Hon har också utgivit två böcker Elsas Mode & Elsas Värld, jag älskar dom böckerna och nästan dör av längtan tills trean kommer!

Jag har valt att sätta henne som veckans blogg för hennes fantastiska still och hennes böcker. Hennes still är fantastisk snygg! Tyvärr så har jag varken ekonomi, eller den rätta mode känslan hon har. Men jag ska försöka klä mig i lite tuffare still som hon i sommar. Ta till mig det billigare altenativen av det hon har.

Det som också är bra med hennes still är att den är både tuff och charmig. Ibland är den pojkflickig med plataskor, och ibland extremt elegant och charmig med ett par höga klackar.

Allt detta och mycket mera gör hennes blogg, böcker och tidning väldigt läsvärda och man blir aldrig besviken på Sofi Fahrman.


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: ingen fara sötnos :)

Men skulle behöva en ny...

För det är slut mellan mig och pojken tyvärr :/

Kram på dig ! :)

2011-06-22 @ 17:05:28
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: ja , tack absolut :)<3

2011-06-22 @ 23:01:05
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: sofie

Fin header! :)



Är allt bra med dig? Kram sofie & Sofie

2011-06-22 @ 23:11:46
URL: http://shaakeit.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0