Snygg va?!


Och denna ska jag nämligen få! Eller i alla fall kanske, som det ser ut just nu. Jag får välja mellan en system kamera, typ vilken jag vill eller en moppe. Planen var att jag skulle ha en 30 - moppe men detta är minsann en EU - moppe så jag måste nämligen ta körkort.

Denna skönhet kostar 17.000:- i ny pris och den här är aldrig använd och hon säljer den för 6000:-, (6000:-!!!). Fatta vilket kapp! Vet ni vad som är ännu bättre?! Den som säljer moppen bor i Ösmo, ynka 3 mil från min lilla Ö. En halv timmes resa.

Jag hoppas verkligen den är fin och ser ny ut, man vet ju aldrig. Man får verkligen hoppas eftersom jag verkligen vill ha den här moppen.

Kommentarer
Postat av: julia

Hejsan!

Jag har en liten fråga, om du skulle vilja gå in här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit en ängel!

kramar:)

2011-06-26 @ 21:49:15
URL: http://photojulia.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0