Sanningen bakom lite bloggande!

Andra avenyn ( what?! Ono), hahaha nej men jag har faktiskt varit så upptagen med att kolla igenom hela första säsongen och läst Elsas Värld så jag har inte hunnit göra mera en högst 2 per dag. Och igår vart det väl två inlägg tror jag pga nya designen.

Men det sista inlägget jag skrev igår var faktiskt riktigt bra enligt mig själv. Den kopplades kanske också lite med designen, om man läst texten jag skrev på själva headern. Och för er som inte uppmärksammat texten på headern så lyder den : The small things we do in our daily can make a change, always have that on you mind.

Jag tycker det är en väldigt viktig text som man bör tänka på varje dag, att man faktiskit kan förändra något genom att inte lämna datorn eller tv:n på standby ( stavning? ). Eller att inte ha lampor tända i onödna. Fast man inte tror det hjälper det. Tänk på det!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0