Lyx VS Budget.

Hello my dear blog readers! Gjort ny design, vad tycks? Jag älskar den faktiskt, stillren och fin! Jag tänkte på en grej också nu när jag uppgraderat blogg designen måste jag ju också uppdatera innehållet. Så jag tänkte starta lite Lyx vs Buget, det låter väl grymt?!

Tänkte börja med väskor! Nästan alla tjejer skulle döda för att ha råd med en äkta Chanel väska, men de flesta av oss vet att vi kommer aldrig ha råd att spendera dom pengarna på en väska. Som tur är finns det andra, inte lika snygga, men ändå likande chanel väskor, som vi vanliga dödliga faktiskt har råd med! 
Tillexempel:

Chanel ca: 13 000:-                               Accessora, Urban Expressions Bernadette: 499:-

Inte lika snygg men ändå väldigt fin!


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0