Här på gotland är det fin fint!

Morsning Korsning här i från varma och super fina gotland! Det är riktigt varmt här och de var soligt igår och idag växlad molnighet , men ändå perfekt bad och solväder. Igår natt kom vi fram . Vi sov 3 timmar på båten och ytterligare några timmar i bilen , ( vi hade inte bokat fören 15.00 dagen, så vi sov i bilen några timmar.) Men det gick alldeles utmärkt. Så igår spenderad vi hela dagen på stranden. Det var så jäkla varmt och förbluffande 11 grader i vattnet! Fast jag doppade mig ibland i alla fall för att det var så stekande het. Jag är helt solbränd och ser ut som en kräfta och det svider på hela kroppen, men jag blir i alla fall brun sen . Idag gjorde vi ungefär samma sak men stannade inte lika länge på stranden . Eftersom jag mobil bloggar så orkar jag inte skriva så mycket mera så vi hörs när vi hörs helt enkelt! P.s min kamera är så sjukt bra!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0