Åå herregud!

Kalla mig känslokall om ni vill, men vad fan håller fröken 14 år och gravid och 15 år och morsa på med? Jag tror att de flesta vet vem jag pratar om Micah såklart! Visst, visst det kanske är synd om henne och jaada, jaada, jaada men det börjar faktiskt gå mig på närverna att det varje dag, fram och tillbaka alltid skrivs om hur synd det är om henne på den ända skvaller blogg som finns kvar !

Ja,ja vi har fattat! Hon och Kevin fram och tillbaka, hon blir misshandlad, hon är deprimerad, Kevin ännu en gång, hon har autism och kanske asperger, och att hon skulle vara bipolär också. Jag menar om man valt att inte läsa hennes blogg, varför måste då den ända skvaller bloggen som uppdaterar skriva om det hela tiden! Nu ligger hon tydligen på ett jävla sjukhus också.

Jag vet inte varför hon skriver det! Vill hon ha uppmärksamhet eller vill hon att alla ska tycka synd om henne? Det finns massor av människor med olika " handikapp " och dom klagar inte hela tiden! Herregud vet inte vad jag ska säga alltså, vilken människa!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0