Sur förlust.

Förlora matchen med 1-0... Det kan jag ju säga är inte så himla kul. Plus 2 utvisningar och jag fick en av dom. Tine och jag blev utvisade samtidigt, men det vart inte mål då utan innan tack vare att försvaret sprack. Annars var det en ganska jämn och tråkig match. Dom spelade ganska dåligt men vi fick inte riktigt till anfallet annars hade vi vunnit, för dom hade absolut inget bra försvar.

Jag missade mål två gånger med ett jätte snyggt backhandskott som lika gärna hade kunnat gått in om jag styrt det mera inåt mot mål. Jag har alldrig riktigt lyckats med ett backhandskott innan men på matchen vart det ett skit snyggt! Om jag hade träffat hade jag skrytit som fan hahaha :p!!

Jag är i alla fall nöjd med min insats idag, många sa att jag spelade bra så jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

bra att du vet att du själv spelade bra i alla fall :D

2011-01-23 @ 21:51:36
URL: http://lorissalovebomb.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0