Mein kampf.

Godkväll mina kära läsare! Jag håller på med ett skolarbete om Andra världskriget. Det var så att vi fick olika ämnen som handlade om Andra Världskriget, och såklart fick jag ett av dom svåraste som det knappt finns info om på internet. Lärarna hade lottat oss till olika ämnen till exempel: "Rasbiologins utvckling". Sen fick vi antingen bli Nazist eller Anti- Nazist i ämnet. Det är två stycken som får samma ämne och den ena är Nazist och håller med ämnet, och andra är emot ämnet .

Det svåra med mitt ämne är att jag kan inte komma på så himla mycket om det eller kan skriva så mycket om det. Ialla fall inte 500 ord. Sen måste vi hålla tal också. Men jag tycker i alla fall att andra världskriget är ganska intressant. Mitt ämnen är: "Mot att skolan ska skapa sundare elever i skolan och ta kunskap i andra hand."

Det är kul och ganska intressant faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Nhea

Hejsan jag undrar om jag skulle kunna få låna denna bilden till en rapport som vi skriver till skolan, om jag får det så kan du maila mig på den adressen som jag skrev, tack på förhand!



/MVH Nhea

2011-11-07 @ 16:59:32



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0