Jag MÅSTE ha Christian Louboutin skor!

Ni tänker säkert: "Vad fan kan hon inte köpa ett par vanliga svarta höga skor, istället för massa dyra märken vad är skillnaden, vad är det speciella med Christian blabla?!"

Om ni tänker så så måste jag få förklara mig varför. Det speciella är den sexighet, jag har aldrig sett ett par snyggare, sexigt höga skor än Christian Louboutin skor! Dom är helt jävla PERFEKTA helt enkelt. Det är dröm skorna för vilken tjej som helst!

Jag önskar jag hade råd med dessa skönheter i massor! Om jag hade pengar så skulle jag ha mycket skor, en hel garderob. Jag förstår Hollywood fruarna i sko, kläd och väsk pungten. Vem vill inte ha allt snyggt dom har? Gucci,  Chanel, Christian Louboutin, DG, Alexander Wang med mera.

Jag bryr mig egentligen inte alls om märken men om jag var rik skulle jag köpa hur mycket som helst. Christian, give me your nice shoes!


Kommentarer
Postat av: d i a n a

sv: fin blogg!

& sjukt fina skor!

2011-01-07 @ 12:25:39
URL: http://kadishe.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej du! :)

Vet du vad? Jag skulle behöva din hjälp! Jag försöker bli "The blog of the year 2010" på facebook! Skulle vara supergulligt att lägga en röst på mig? :D Skulle bli skitglad! Puss!



Sök på "The life of Sarah" :)

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=1838898825



Kom ihåg, ställer du upp för mig, kommer jag att ställa upp för dig om du vill! :)



(Förlåt om du fått det här två gånger men det är jag & min kompis som skickar det här) Kram!

2011-01-07 @ 14:05:14
URL: http://shms.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0