Balklänning.

Ska börja leta en balklänning och skolavslutnings klänning så fort jag kan för att dom fina inte ska ta slut. Man måste ju vara ute tidigt eftersom det kommer bli ganska stressigt om man gör det 2 veckor före balen. Jag vet inte om jag ska ha en lång eller en kort klänning än. Men jag är ganska säker på att jag ska ha en kort avslutnings klänning. En sak är i alla fall säker: Jag måste sticka ut! Jag är en sån människa som kanske söker lite uppmärksamhet så det är ett måste!

Förhoppningsvis kommer mamma eller pappa betala båda klänningarna, men det tror jag dom gör. Eftersom jag nästan alldrig betalar något själv. Och om jag gör det så är det ändå deras pengar :p.

Jag jobbar lite på formen just nu så jag kanske kan ha en lite tightare klänning på balen. Målet är att gå ner minst 7 kg.
Cup Babydoll SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM
Skolavslutning?

Kommentarer
Postat av: :P

Hej :) vilken fin blogg du har !

jag och min syster har startat en blogg om våran idol Justin Bieber ! gå in och kolla vetja ;)

och jag tycker du ska ta den klänningen ! jätte fin var den :)

2011-01-29 @ 15:36:28
URL: http://shawtyman.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0