9an mycket lättare än 8an?!

Det sa ALLA till mig, " 9an det är  enkelt, de är som en repetition av 8an fast lättare", det sa varenda en. Jag kan ju bara fråga dom som sa det vad tusan snackar ni om? Snackar ni kanske i natt mössan?!

9an är SÅ mycket jobbigare än 8an. Jag har slitit som ett djur halva 8an och den delen av 9an jag gått, och nu kommer det bli ännu jobbigare!! Vi har fått en uppgift som är jätte stor i Svenska och So. Sen kommer nationela tätt in efter det arbetet är klart.

Grejen är den att jag vet inte hur mycket jag kommer blogg designa och uppdatera nu när det är mycket i skolan. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: tusse

Så sa alla till mig med, men det är sjukt mkt jobbigar! O alla nationella nu också....blää!

2011-01-12 @ 20:12:44
URL: http://tussex.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0