Vikthetset i blogg världen!

Come on! Nu orkar jag inte läsa mera skit om massa jävla dieter som "flygvärdinnedieten", barn mat. Jag blir så arg så att jag vill skrika! Vad fan är det för fel på att träna och äta nytigare?! Är folk nuförtiden så lata att dom måste svälta sig själv, när man kan träna och äta bättre?

Men en sak jag inte heller förstår är hur människor kan vara så dumma så att dom går på det. Blogg världen är en värld på internet en LÅTSAS värld där man kan skriva att man har saker man inte har, att man är jätte rik fast man inte är det, att man går på dieter fast man egentligen inte gör det!

Människor kan hitta på saker, dom kan hitta på precis vad som hellst! Varför förstår inte 13 - 20 åriga tjejer det? Tro inte på någon diet som någon bloggare säger funkar för det är inte ens säkert som går på dieten själv, det är ungerfär lika dumt som att tro på att grisar kan flyga, fiskar kan gå och att redbull ger dig vingar!

Jag förstår verkligen inte probelmet med att träna och äta nyttigare? Det kommer sluta illa för dom som går på det eftersom dom börjar tillslut äta så lite att dom blir sjuka. Att ätabarn mat kan inte var gott alls.
Jag såg en tjej idag i skolan som gick med en barnmats burk, en loka och någon annan dricka. När hon åt det såg jag verkligen hur äckligt hon tycker det var. Men hon vill ju bli smal så vad gör man inte, ska man vara fin får man lida pin. Korkat, gissa vad hon fått det ifrån? Blogg världen såklart en värld på internet kom ihåg det!!!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0