Äntligen fredag!

Äntligen! Veckans höjdpungt är här helgen. Jag kanske ska göra en grej imorgon som jag isåna fall berättar efter jag gjort det. Det är inte säkert än däför avslöjar jag inget hehe. Jag vill också retas lite med er och inte säga något. Hela veckan har jag varit upptagen kan ni förstå! Jag har pluggat nu 2 veckor i sträck varje dag. Det kommer antagligen bli lite mindre bloggande som ni kanske märkt.

Jag kommer kanske inte heller uppdatera alls under nationela tiden som kommer snart. Men jag ska försöka eftersom det är en del av mig så saknar jag att blogga ganska mycket. Jag lovar mig själv att keep it up!

Sen vill jag tillägga att jag älskar min klass ni är bäst! Kommer sakna dom så mycket varje dag i gymnasiet. Tänk er att aldrig mera ha så kul som jag har det varje dag i skolan. Snacka om att jag kommer gråta på skolavslutningen! Dom kommer alltid ha en speciell plats i min lilltå och några i mitt hjärta! ♥


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0