Såg just att bruden går på Fredrika Bremer.

HAHA vilken människa jag hoppas hon driver alltså annars är det väldigt illa! Och även fast hon driver så är de ändå en väldigt ful grej hon skapat. Jag hittade kilppet via Kissie, som förövrigt faktiskt var väldigt smart denna gången. Sedan hittade jag hennes blogg via hennes klipp. Helt sjukt störd människa oavsätt seriös eller oseriös. Man kanske borde ta en titt i spegeln innnan man dömer andra människor.
.
Och jag såg just att människan går på fredrika Bremer, där jag går. Hoppas verkligen att jag inte ser eller träffar på henne för det skulle verkligen förstöra hela min dag och de vill jag ju inte. Inte pågrund av hennes utseende utan för att hon helt enkelt verkar vara en helt sjukt störd och hjärndöd människa som vill förstöra för andra personer i hennes omgivning. Usch nej, fy fan helt enkelt. Väldigt omogen och låg nivå.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0