Människor som inte kan skilja på när de ska vara han eller honom!

Går inte folk i skolan?! Jag kan förstå om det skulle vara en 10årig flicka som inte kan skilja på när det ska stå han eller honom eftersom dem inte har gått i skolan lika länge och inte har samma erfarenheter. Men vuxna människor och tonåringar är detta ett skämt eller? Har jag missat något? Det finns nästan inget så störande som när bloggare inte kan skilja på om det ska stå han eller honom. ÄR DET VERKLIGEN SÅ SVÅRT?!
.
Jag menar ser bloggare inte hur fel det ser ut själva? Eller hur dåligt de låter när man läser det själv? Bloggare borde trots allt veta skillnaden mellan honom och han eftersom det bloggare sysslar med är att skriva. Jag känner lite såhär, om du inte kan skriva eller inte vet själv när det ser fel ut, skriv det inte då för andra människor kommer antagligen läsa det och störa sig på de.
.
Exempel ( vanligt fel ): Jag var jätte kär i han, Jag var jätte kär i HONOM ska det vara. Fel, fel, fel! Det ser illa ut men de märker uppenbarligen inte de människor som inte kan skilja på de två orden.
.
LÄR ER FÖRFAN! Läs de ni själva skrivit, redigera era texter istället för att bara klicka på publicera det blir så mycket bättre då, det kan jag lova! Och ibland stavar jag kanske också fel men det kan bero på att jag har dyslexi men då rättar jag också till det.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0