Sorglig dag.

Usch , idag har det inte varit en bra dag... Det är bara 3 dagen i skolan och det har redan hänt en olycka med en tjej i klassen. Vi och BFFRI1 ( den andra klassen med inriktning fritid ), skulle gå på en tur till en sjö i Västerhaninge som heter Örjan tror jag. Och där skulle vi stanna och laga mat i olika grupper med sprit kök.

En grupp misslyckades dock lite och det råkade skvätta eller blåsa eld på en tjej så hon börja brinna. Halva hennes överkropp, ena armen och halva hennes hår var upp brännt, hennes andra arm och upp till brösten klara sig. Jag vet dock inte hur allvarligt det var, jag såg ju såklart henne kasta sig rullande ner från berget och vidare ner i vattnet.
Usch det var så hemskt, jag hörde henne galskrika "JAG BRINNER!!!", tills hon flög ner i vattnet. Jag grät för att jag tyckte så synd om henne, tänk er själva.
Jag såg henne yterligare när sjukpersonalen tog hand om henne, hennes arm var förstörd, hennes hår svart i topparna av de som fanns kvar, hennes överkropp och öra rött av elden. Armen var värst, stackars, stackars henne.
Jag hoppas verkligen hon blir bättre snart och att de inte var så allvarligt så hon kan komma tillbaka snart! ♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0