Veckans Blogg !

Det var ett tag sedan jag skrev om veckans Blogg eller Veckans Blogg hiss. Jag har ju som ni märkt inte bloggat så mycket och därför har jag inte heller läst så mycket bloggar. Men nu, nu ni är det i gång igen!
Idag ska jag hissa en bloggare som de allra flesta känner till eller läser. Jag har bland annat träffat henne och fotats med henne. Jag har också ett armband från hennes smyckes kollektion. Så vem kan det vara? Kenza såklart!

Mitt intresse för Kenzas blogg har pendlat lite upp och ner. Då jag började blogga på denna blogg så var jag värsta nörden jag läste varje blogg! Speciellt Kenzas då gillade jag henne väldigt mycket. Sen för ungefär 1 år sedan så slutade jag nästan läsa hennes blogg för då var hon så tråkig. Det är först nu jag till sommaren jag börjat gilla hennes blogg mycket.

Hon har fina sommar bilder, super snygga kläder, rolig och väldigt orginell och det gillar jag! Hennes blogg är just nu bättre än någonsin och därför ska hon ha en titel som Veckans Blogg.

Veckans Blogg: Kenza Zouiten, Kenzas.se


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0