Tv - Program, Tv - Serier och annat underhållande.

Jag kollar på allt från jätte seriösa läkar/ sjukhus, matprogram, nyheterna med mera till program som the Bacherlor och annat sånt trams. Jag tittar på så olika slags program! Jag är en periodare, just denna period är jag väldigt inne på matlagnigs program, nyheterna och Big Brother.

Jag tror att det handlar om att jag har samhälle i skolan och vill därför ha lite världskoll. Och Big Brother är ett väldigt kul samtals ämne i skolan, samma ska med Paradise Hotel fast Paradise Hotel är inte ens hälften så bra som BB. Och ja, matlagnigs program har jag bara glidit in på. Jag gillar att baka och laga mat, speciellt att se folk laga god mat och önska att jag kunde laga sån mat.

Jag älskar att titta på tv, och just nu är det 3 matprogram i rad på TV4 och efter det.... Nyheterna! Fast jag vet inte om jag ska titta på nyheterna ska nog bara titta på raport.


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0