Orsak till uppdateringen...

Hej hej! Jag är ledsen för dålig uppdatering, men jag har semester och har helt enkelt inte tiden att sitta vid datorn. Men när jag kommer hem ska jag blogga mera. Ni ska också få se massa bilder då, jag har tagigt några stycken och ska ta några till. Igår var vi på stan och sedan åt vi hemma hos mammas kompis stina som har en väldigt söt son. Han har lekt men mig och mina systrar hela kvällen igår och på eftermiddagen idag. Men innan stina och jacob kom så var vi hos morfar i laxforsen med våra kära kusiner. Där vi var ute och sedan åt vi vofflor. Vi spelade också badminton och spande efter råttor efter som de hade sett råttor i komposten. Sedan gjorde vi inte så mycket mera. Imorgon ska vi gå på stan igen hoppas jag hittar något då! Men jag ska verkligen försöka hinna uppdatera imorgon, det kan jag lova. Om jag inte gör det har jag en bra anledning.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0