Jag sa blogg pause, men fick lust att blogga. ( Tro mig lite flummigt inlägg om Facebook spel(?!) ).

För en halv timme sedan skrev jag att jag tänkte ta en liten blogg pause idag, men vet ni vad? Jag ångrade mig och fick lust att skriva någonting. Grejen är bara den att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Jag funderade lite på att bara fri skriva lite. Alltså skriva vad jag känner för. Det tänker jag göra, enkelt och bra.

Ja, vad ska jag börja någonstans? Jag fryser, det kan jag starta med att säga och jag spelade nyss It Girl på Facebook, mitt nya intresse eller jag har spelat det ett tag. Hmm, ja det är jätte intressant att prata om facebook spel jag spelar fortfarande City Ville om ni ville veta det med. Men det är inte mitt favo spel längre, det är It girl.

Men herregud jag sitter seriöst och skriver om Facebook spel jag spelar! Snacka om brist på ämne eller helt enkelt ett tråkigt liv! Haha nejdå, men vi hörs imorgon!


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0