Skol dag!

En ganska jobbig skol dag. Jag tycker den va jobbig i alla fall. Gillar inte att skriva så himmla mycket eller att lyssna. Det får mig ganska rastlös. Och direkt läraren säger något galet kan man börja skratta för någon kommenterar. Till exempel börja någon snacka om pirater och Pirates of the Caribbean. Och sen så sa en i min klass lite senare att om hon skulle kunna flytta på sig då sa hon "jag måste få skriva klart först jag kan ju inte skriva klart om jag flyttar på mig!" Då sa jag till Addee "Haha bläckfisk!" Då da hon "nej jag är ingen bläckfisk!" Hahaha jag och Addee började skratta och tänka om hon var en bläckfisk osv. Sen så skulle hon flytta massa papper som hängde på tavlan för hon sa att vi inte behövde dom. Då sa han "om hon var en bläckfisk skulle hon kunna ta ner alla samtidigt!". Haha fattar ni vad tråkigt vi hade! Jag menar allt startades genom Pirates of the Caribbean!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhahha så jääääääävla kul! :D<3

2010-09-03 @ 16:52:26



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0