Nej , fy fan.


Hemsk reklam kan ni förstå?! PÅ riktigt vill dom vissa den här?, och sen så undrar dom varför inte tv4 vill vissa den?! Inte ens om dom betalar 100 000:-, jag hade aldrig någonsin vissat dena om jag ägde tv4. Så jag tycker det är helt rätt att dom vägrar vissa den här skiten. Jag kan inte fatta det här, dom gör det på riktigt. Fattar dom inte hur illa det skulle gå om dom vissa den! Alla skulle hata tv4 för det.

Sen så tycker han som är ledarmot i sverigedemonkraterna att det är dåligt för dom vissar alla andras val videos och tycker att man inte kan vägra att vissa den. Men jag tycker det var helt rätt. Inget sånt här ska vissas i tv. Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg.

Vad görs?:)

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-09 @ 23:37:23



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0